Isteri Remy Ishak kembali tular selepas dikatakan dia janda anak dua, sekali terjawab siapa 2 kanak2 tersebut

Mungkin ini merupakan khabar gembira buat seluruh peminat pelakon pujaaan ramai,Remy Ishak apabila ada pihak memaklumkan yang dia dan bekas tunangnya, Ezza Yusoff sudah pun melangsungkan pernikahan pada 21 Ogos lalu.

Namun, tahukah anda bahawa isterinya itu pernah menjadi perhatian di media sosial apabila ada pihak yang menyebarkan berita kononnya Ezza pernah berkahwin dan sudah mempunyai 2 anak. Menjawab tdvhan tersebut, Ezza berkata bahawa kanak-kanak tersebut merupakan anak saudaranya dan dia belum pernah berkahwin sebelum ini.

Akhirnya, Remy sendiri membuka mulut mengenai isu tersebut. Remy tampil menafikan dkwaan mengenai status Ezza yang dikatakan sebagai janda. “Sebelum ini pun ada juga keluar gosip mengatakan Ezza ialah seorang janda. Tapi sekarang orang cakap dia pernah berkahwin dan ada seorang anak pula sedangkan ia tidak benar sama sekali. Sebenarnya, kedua-dua kanak-kanak tersebut merupakan anak angkatnya dan Ezza yang dibesarkan bersama sebelum mereka berdua berkahwin lagi.” katanya.

Menurut Remy, ibu bapa kedua-dua kanak-kanak itu sudah berpisah dan tidak mampu menjaga zuriat mereka. Remy berkata” keluarga kawan yang memperkenalkan saya dengan Damia dan Dania demi memberi kehidupan yang lebih baik, saya menjaga mereka sejak tahun 2013.”

“Mereka tinggal bersama saya, tetapi jika saya ada urusan di luar , Ezza akan mengambil alih uruskan Dania dan Damia ,” katanya. Remy dan Ezza pernah mengikat tali pertunangan pada 2017 namun putus pada 2019. Bagaimanapun, ikatan kasih mereka terjalin semula tahun lalu. Sumber: KL Menjerit

Lama dah sabar akhirnya Puteri Sarah dapat saman individu yang lama dia sabar. Ramai yang tertanya tanya dengan status terkini Puteri Sarah.

Baru-baru ini pelakon cantik, Puteri Sarah Liyana ada memuat naik di media sosialnya berkenaan tindakannya yang bakal mengambil tindakan undng-undng terhadap seseorang individu.

Namun siapakah lndividu itu tidak dinyatakan melalui postingnya itu. Puteri Sarah, 37, berkata, selepas sekian lama memendam rasa dan bersabar dia akhirnya nekad untuk membawa masalah yang berIaku ke muka pengadilan.

“Saya minta maaf kerana tidak dapat berkongsi butiran lanjut mengenai tujuan dan tindakan saman yang bakal dibuat. “Sebenarnya saya sudah lama bersabar dan bertahan tapi sekarang ini saya sudah mempunyai bukti kukuh untuk membawa perkara yang berlaku ke mhkamah.

“Tunggu dan lihat apa yang bakal saya lakukan. Cuma buat masa ini beri saya ruang untuk berbincang dengan peguam saya,” katanya. Menurut Puteri Sarah, biarpun menyedari kos guaman tidak murah dan mengambil masa panjang untuk diselesaikan, namun dia sanggup menunggu sehingga kes terbabit selesai.

“Saya akui nak failkan saman ini kosnya tidak murah tapi saya sudah lama bersabar dengan perkara ini. Saya mahu undang-undang membuktikan isu yang berlaku,” katanya.

Sumber : Harian Metro

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*