Wanita Lu4h Kerinduan, Suami M4ut KemaIangan Selepas 18 Hari Nikah – ‘Semoga Cinta Kita Bertaut Kembali Di Syurga’

Rezeki, jodoh, aj4l dan mavt itu semuanya ketentuan Allah SWT, kita hanya mampu merancang dan Dia yang menentukan segalanya. Tidak dapat bayangkan betapa lulvhnya hati seorang wanita dikenali sebagai Abil apabila dia keh1langan suami tercinta buat selama-lamanya.

Baru 18 hari berkahwin

Kisah sedih itu dikongsikan oleh seorang pengguna TikTok yang dikenali sebagai Baby. Menurut wanita ini, mereka baru sahaja mendirikan rumah tangga pada 1 Januari 2022 dan hanya sempat bergelar suami isteri selama 18 hari sahaja sebelum suaminya m4ut dalam kemal4ngan dir3mpuh kereta di Lebuhraya Utara Selatan di Alor Gajah, Melaka.

Tuhan boleh aku pinjam dia untuk 18 hari lagi? Semoga tenang suami terhebat.

Di video yang lain, kelihatan wanita berkenaan melawat pusara suami tercinta pada hari lahir arwah yang ke-23 dengan membawa bunga-bunga untuk menghiasi ‘rumah barunya’.

Hai cinta hati, suka tak I datang ni. Rindu I nak usap you. Doakan I jadi seorang yang tabah ya. Doakan I kuat teruskan hidup I tanpa you. Terima kasih sebab bagi I pahala sabar dan reda dengan ujian ni.

Semoga you tenang dekat rumah baru you. Walaupun you seorang jangan takvt tau. I selalu doakan you. Tengok lah I tak datang seorang. I bawa mama dengan adik-adik sekali. Semalam adik menang1s r1ndukan you so I bawa sekali. Diaorang nak tolong cantikkan rumah you.

Hanya ditemani dengan sekeping gambar

Dalam pada itu, wanita berkenaan meluahkan rasa rindu untuk menemani suaminya tidur dan kini dia hanya ditemani dengan sekeping gambar sebagai pengubat rindu.

Terima kasih jaga I tau. Sebelum ni I terlalu bahagia dengan you sampai I lupa itu semua pinjaman. Terima kasih Allah kau pinjamkan aku suami yang baik walaupun cuma untuk 18 hari. Aku bahagia. Terima kasih jadikan I perempuan terakhir dalam hidup you. Semoga cinta kita bertaut kembali di syurga.

Ujarnya lagi, arw4h suaminya sempat memberi nafkah duit buat kali pertama dan terakhir sebelum dijemput Ilahi. Ketika dia melihat wajah suaminya buat kali terakhir, wanita ini mengakui bahawa dia berasa tidak kuat dan susah buat dirinya untuk menerima kenyataan itu.

Hanya Tuhan yang tahu betapa lemahnya kaki I untuk berdiri dan terima kenyataan bahawa j4sad yang kaku depan I ni adalah you sayang. Allahuakbar bangun lah. Bagitahu I yang ini semua tipu.

I minta maaf I belum boleh terima kenyataan. Rindu ni seksa I hari-hari sayang. Sampai hari ini I tunggu dia balik tapi tak sampai-sampai.

‘Rehat lah dengan tenang sayang’

@babymoshiey_Rehat la dngn tenang sayang walaupun tpksa i yg tseksa ,) Ur clinggy girl n always be your clinggy girl ,) .. aku rindu 🥲♬ bunyi asal – Baby~

@babymoshiey_Suami syurga , tunggu i oky ?♬ bunyi asal – Baby~

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : OHBULAN

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*