Tindakan Virgoun terhadap orang gaji nya buat ramai setuju selepas dia sebar foto isteri tak bertudung

Isteri kepada penyanyi terkenal lndonesia Virgoun iaitu Inara Rusli meluahkan rasa kesal apabila foto dirinya tldak berhijab disebarkan oleh teman lelaki pembantu rumahnya di Facebook.Lapor kepada pihak p0lis

Berang individu berkenaan telah mencemarkan nama baiknya, Inara dan Virgoun membuat keputusan untuk melaporkan perkara berkenaan kepada pihak polis di Polres Metro Jakarta Barat, Indonesia.

Lebih teruk lagi apabila dia turut difitnah serta diejek dengan kata-kata yang tidak sepatutnya oleh teman lelaki pembantu rumahnya itu.

Terima kasih kepada pihak polis kerana sudi membantu kami untuk menyelesaikan masalah ini sehingga tk perlu membawa ke peringkat mahkamah.

Virgoun menyatakan bahawa dia bersama isterinya tidak mempunyai niat untuk menzaliml individu berkenaan, namun cuma ingin menegakkan kebenaran serta memberi pengajaran kepada sesiapa sahaja agar bijak menggunakan media sosial.

Biarlah AIIah yang membalas perbuatannya. Di sini kami bukan niat menzaliml seseorang itu tapi kami cuma nak menegakkan keadilan dan beri pengajaran kepada sesiapa pun untuk menjaga moral, etika dan bijak menggunakan media sosial.Pecat pembantu rumah serta merta.

Walau bagaimanapun, Inara memaklumkan bahawa dia sudah memecat pembantu rumah berkenaan serta merta dengan membayar gaji yang sepatutnya.

Dalam pada itu, pembantu rumah serta kekasihnya itu telah membuat permohonan maaf secara terbuka dan sudah bersiap sedia jika Inara mengambil tindakan undang-undang terhadap mereka.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jgn Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih.

Jom Tekan Like Page Kami Di Bawah Artikel ni.

Sumber : Trending

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*