Shakilla Khoriri Tersinggung DJ Cakap ‘Fizi Kahwin Dengan Orang Yang SaIah?’

Sesiapa sahaja pasti terasa hati apabila perp1sahan yang terjadi terus-menerus diungkit dan diperkatakan lebih-lebih lagi dijadikan modal cerita di corong radio.

Pelakon Shakilla Khoriri menerusi Instagram meluahkan rasa tidak puas hati dengan ungkapan penyampai radio Suria FM, Suraya Borhan yang mengatakan ‘sebab Fizi kahwin dengan orang yang sal4h ke?’.

Dikatakan, Suraya melontarkan dialog berkenaan ketika dalam segmen sketsa pagi bersama PU Azman dan mencetuskan rasa tidak puas hati dalam kalangan segel1ntir pendengar.

“Bukan satu atau dua orang yang beritahu macam-macam kepada saya. Sebelum ini saya diam. Saya biar orang jadikan saya bahan jen4ka. Campur tangan urusan peribadi saya.

“Saya biarkan bukan berhari-hari malah berbulan-bulan menuding jari sana sini. Saya pekakkan telinga dan butakan mata kerana tidak mahu besarkan isu.

“Tetapi, semakin saya cuba betulkan diri untuk jadi manusia lebih baik semakin orang galak pijak kepala saya,” katanya.

Aktres berusia 32 tahun itu berkata, dia bukanlah individu yang suka mencari atau menyiasat sesuatu perkara kerana dia yakin Allah akan menunjukkan hal yang sepatutnya dia tahu.

Kata Shakilla, banyak perkara yang diketahui dan dilihatnya sendiri tanpa perlu bersusah-payah mencari.

“Untuk kes ini, saya kurang pasti apa yang menyebabkan penyampai berkenaan mengeluarkan ayat sedemikian. Mungkin dari penyampaian tuan badan atau gerak rasa sendiri.

“Kisah saya sudah berakhir. Dan saya secara peribadi tidak menyalahkan pasangan saya tetapi jangan cuba buat saya sentuh apa yang tidak sepatutnya dan akan membuka aib sesiapa. Cukup,” katanya.

Shakilla turut berharap pihak Suria FM dapat berbincang dengan penyampai berkenaan atau memberikan penjelasan maksud disebalik dialog yang dikatakan itu.

Berharap perkara seumpama itu akan berakhir, Shakilla menegaskan dia tidak akan teragak-agak untuk mengambil tind4kan terhadap kata-kata yang keterlaluan dan berunsur f1tnah atau mem4lukan.

Shakilla berkahwin dengan Fizi pada 18 Februari 2018 dan mereka dikurniakan seorang cahaya mata perempuan, Ameena Sofia kini berusia dua tahun.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber:cari via dnq

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*