‘Dat1ng’ Sana Sini Tapi Tak Meng4ku! Rossa Minta Shuk Sahar Beri Kerjasama J4ngan S1ksa Hidvpnya

Hubungan pasangan suami isteri di antara pelawak terkenal, Shuk Sahar dan isterinya Rossa dilihat semakin teg4ng. Sebelum ini, Rossa mended4hkan dia menerima mesej daripada pengikutnya yang mend4kwa melihat kelibat suaminya dengan seorang wanita di dua lokasi berbeza. Rossa bagaimanapun, men4fikan wanita yang dilihat bersama suaminya itu adalah dirinya.

Shuk did4kwa keluar dengan wanita lain?

Terbaru, menerusi perkongsian Rossa di Instastory berkongsi tangkap layar perbualan bersama pengikutnya yang mend4kwa melihat kelibat suaminya dengan seorang wanita lain dia dua lokasi yang berbeza. Bukan itu sahaja, wanita tersebut dikatakan membawa dua beg sebelum dijemput oleh Shuk Sahar.

Tadi saya nampak suami kakak. Dia amik ****. Maybe diorang nak pergi check in jauh? Sebab **** bawa beg besar galas belakang dan satu lagi di tangan. Shuk naik kereta Myvi, macam mana saya boleh pasti itu dia, sebab Shuk turunkan tingkap kereta dan keluarkan muka dia tenung saya dan senyum.

Waktu saya tunggu lif, kebetulan **** keluar lif bersama. Jadi kisah viral mereka ke Penang tu benar kerana mereka masih berhubung. Semalam, saya nampah Shuk dengan **** dekat ***** *****. Adik ipar lah perasan dulu.

Tak beri kerjasama

Susulan daripada pended4han mesej tersebut, Rossa dilihat sempat ‘memerli’ suaminya yang dipercayai enggan memberikan kerjasama yang baik dan sama sekali tidak mengaku akan kesal4han yang dilakukan.

Boleh sibuk bercinta sana sini. Tapi tolonglah bagi kerjasama. Mudahkan urusan orang. Jangan lah sik.sa hidup orang lagi sementara kamu ke sana sini dating. Bila tanya nda (tak) mengaku. Menyiksa ba itu namanya. Kena gantvng tanpa tali.

Terdahulu, pemilik nama Rossalennah Natassyiah Asshaferah membuat pengakuan dia sudah sebulan tidak tinggal sebumbung dengan suaminya dan berada dalam proses untuk failkan pencer4ian.

Igstory penuh:

 

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : Oh Bulan

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*