[VIDEO] “Dah besar dah”- Shuib & Ayash Affan ‘join’ trend lagu Gatal curi tumpuan warganet

Nampaknya cabaran lagu Gatal daripada pelakon dan penyanyi, Janna Nick tidak henti-henti mendapat perhatian di media sosial terutama menerusi aplikasi, TikTok sehinggakan pengguna daripada negara lain juga turut sertai.

Begitu menjadi trend dan kelihatannya dua beranak ini pula mencuri tumpuan warganet dengan kecomelan mereka. Siapa lagi kalau bukan, Shuib Sepahtu dan anak bongsunya yang diberi nama Ayash Affan.

Menerusi hantaran video di akaun TikTok milik Shuib Sepahtu ini, dia berkongsikan rakaman video yang mana tidak hanya dirinya malah anak bongsunya itu juga turut sama mencuit hati ramai dengan gelagat mereka ini.

Shuib Sepahtu bersama Ayash Affan dilihat mengikuti trend cabaran lagu Gatal daripada Janna Nick itu dengan cara comel mereka tersendiri yang lalunya meraih ribuan tanda suka oleh peminat mereka.

Selain video mereka mengikuti trend lagu Gatal itu dengan pantas masuk keruangan fyp atau for your page di aplikasi TikTok tersebut, kecomelan Ayash Affan yang dilihat semakin membesar dengan ceria dan sihat turut dalam pada masa sama mengembirakan ramai.

Malah ruangan komen juga dihujani dengan bermacam-macam reaksi peminat terhadap mereka yang seronok dapat melihat kemesraan dua beranak tersebut yang mana video tersebut turut ditinggalkan ‘ratusan’ reaksi.

“Comelnya…”

“Nanti Ayash tu cakap. Ape la daddy ni”

“Comelnya…”

Sumber : SM

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*