“Orang Cakap Aku Mer0yan, Tak Move On, Aku Buat Semua Tu Demi Anak-anak”- Rossa Sera

Kemelvt rumah tangga pelawak dan pengacara sen$asi Shuk Sahar dan Rossa Sera masih belum red4. Malah sebelum ini juga, Sera pernah memuat naik satu video di media s0sial memaparkan anak perempuannya yang meluahkan rasa rindu terhadap bapanya, Shuk Sahar.

‘Aku lah ibu dan aku lah bapa’

Terbaru, pemilik nama Rossalennah Natassyiah Asshaferah berkongsi satu video di Instagram memaklumkan bahawa dia mahukan yang terbaik buat anak-anaknya meskipun apa yang dilakukannya selama ini di$alah tafsir oleh waganet. Jelas Rossa Sera lagi, dia sangat berharap agar anak-anaknya mendapat h4k dan kasih sayang yang sepatutnya.

Selama ini orang cakap aku mer0yan, tak m0ve on, tak terima takdir. Tapi orang tak tahu aku buat semua ini untuk anak-anak. Aku cuma nak mereka dapat h4k dan kasih sayang yang sepatutnya.Peng0rbanan aku selama ini hanya seorang diri. Aku lah ibu dan aku lah bapa. Aku hanya harapkan ke$edaran itu wujud buat dia.

Sementara di ruangan komen, ada di antara rakan artis dan netizen memberi kata-kata semangat buat Sera agar sentiasa kvat dan tabah dalam mengharvngi dugaan hidup. Mereka turut menitipkan doa agar segala urusan Sera dipermudahkan selain dapat menemui kebahagiaan kelak.

Sebelum ini, Rossa Sera mendedahkan bahawa dia sudah tidak tinggal sebumbung dengan Shuk dan berada dalam proses untuk failkan penceraian.

Video:

 

View this post on Instagram

 

A post shared by 𝓡𝓸𝓼𝓼𝓪 𝓢𝓮𝓻𝓪 🌹 (@rossa.sera)

Pasangan ini telah mendirikan rumah tangga pada 20 Disember 2015. Hasil perkahwinan itu, mereka dikurniakan dua orang anak perempuan iaitu Nur Qurratu Ain, 5, dan Nur Assyifatu Aimi, 3

 

Sumber: Rossa Sera

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*