“Baba Yang Tak Nak Jumpa, Apa Pula Nak $alahkan Mummy”- Zaki Yamani

Umum mengetahui penyanyi lagenda 90an Datuk Jamal Abdillah pernah berkahwin sebanyak empat kali. Jamal dikurniakan 2 orang anak hasil perkahwinannya terdahulu, manakala 3 orang anak lagi bersama isteri barunya.

Namun, penyanyi Lagu Azura itu sekali lagi diuj1 dengan hubungan dingin dengan anak keduanya bernama Zaki Yamani. Terdahulu, Jamal atau nama sebenarnya Jamal Ubaidillah Mohd Ali, mend4kwa dia dih4lang bertemu dengan anaknya itu oleh bekas isteri iaitu Fatimatuzahra Samad selepas mereka berp1sah.

Menurut Jamal, kali terakhir dia bertemu Zaki di rumah seorang kawan pada sambutan Hari Raya Aidilfitri tahun lalu dan menganggap pertemuan selama setengah jam itu penuh bermakna.

Terbaru, Zaki Yamani menerusi akaun Instagramnya memuat muat naik sebuah video untuk tatapan umum. Dia bagaimana pun meny4ngkal kenyataan bapanya.

Menurutnya, dakwaan tersebut tidak benar. Dia juga berharap agar ayahnnya berhenti mengeluarkan kenyataan yang memburvk-burvkan ibunya.

“Kepada baba, Zaki harap berhenti burvkkan mummy sebab selama ini kalau Zaki $akit dia yang ada jaga.

“Baba boleh je nak jumpa Zaki, baba janji nak jumpa tapi tak datang. Zaki whatapps baba tak balas, call pun tak jawab,”

“Baba yang tak nak jumpa Zaki, apa pula nak salahkan mummy Zaki.- Katanya

 

Video:

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Zaki Yamani (@zakiyamani._)

 

Zaki bersama ibunya, Fatimatuzahra Samad.

Terdahulu Jamal mengeluarkan satu kenyataan kepada mStar yang mend4kwa dia terpak$a bertemu Zaki secara cur1-cur1 di sekolah bagi memberi wang bvlanan.

Untuk rekod, perkahwinan pertama Jamal Abdillah dengan wanita bernama Basariah Abdul Latiff pada 1988 tetapi mereka tidak dikurniakan anak.

Selepas bercerai dengan Basariah pada tahun 1996, Jamal berkahwin buat kali kedua dengan Intan Noraina Mohd Yusof pada tahun 2001 dan dikurniakan seorang anak iaitu Osama Yamani tetapi perkahwinan itu tidak bertahan lama.

Jamal berkahwin dengan Fatimatuzahra Samad pada Disember 2005 dan hasil perkongsian hidup, mereka dikurniakan seorang anak lelaki, Ahmad Zaki Yamani. Jamal tiba-tiba melafazkan cerai ketika berada di dalam kereta pada 15 Mei 2007.

Pada 1 April 2017, Jamal berkahwin dengan Zai Izzati Khiruddin dan dikurniakan tiga orang anak iaitu Nur Azura Yamani, 3, El Isaac Yamani, 2 dan Iskandar Rayyan Yamani yang baru dilahirkan Februari lalu.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber :zakiyamani

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*