Ramai perasan ada sesuatu yang kena dekat video, Shuib marah minta orang hormat bulan puasa

Kuala Lumpur – Ramadhan adalah bulan yang mulia. Segala ibadah di dalamnya mengarah kepada memperkukuhkan ikatan hamba dengan Tuhannya dan memperbaiki hubungan sesama manusia.

Halangan utama yang kita hadapi ialah penguasaan hawa n.afsu terhadap diri kita selama sebelas bulan yang lalu cuba kita gilirkan dengan kita pula yang mengawal hawa n.afsu untuk kali ini di dalam bulan Ramadhan yang mulia ini.

Jika ia berhasil, akan lahir watak hamba yang paling unggul iaitu hamba Allah yang paling taat kepada Tuhannya dan manusia yang berkasih sayang, saling menghormati sesama manusia.

Shuib Minta Hormat Bulan Ramadhan Tapi Orang Ramai Perasan Lain

Sebut sahaja nama Shuib pastinya ramai akan teringat lawaknya ketika bersama kumpulan Sepahtu. Asalnya adalah seorang pelawak, sehingga kini perangai yang suka menghiburkan orang ramai masih sebati di dalam dirinya.

Terbaharu satu video Shuib m.arah suruh hormat bulan puasa apabila ada yang minta dia membuktikan dirinya orang kampung buat ramai terhibur.

Dalam rakaman tersebut Shuib meluahkan dia tidak berpuas hati dengan permintaan warganet yang menyuruhnya untuk makan nasi di tengahari di bulan puasa.

Geram dengan permintaan tersebut, dia meminta supaya hormati bulan yang mulia ini. Namun apa yang membuatkan ramai tertawa apabila di muka Shuib sendiri ada sebutir nasi dibibirnya.

Berikut adalah perkongsian video Shuib m.arah suruh hormat bulan puasa yang telah menc.uri perhatian warganet ini.

Apa-apa pun perkongsian rakaman yang memaparkan Shuib bergurau ini telah dimuat naik menerusi akaun TikTok selebriti sendiri ini telah meraih lebih sejuta tontonan dan 100 ribu likes.

Rata-rata warganet meninggalkan reaksi mereka mengenai perkongsian rakaman ini di ruangan komen.

Antara Reaksi Orang Ramai

sumber : HCL/OM/IG

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*