Da’i Farhan Berharap Wanita Yang Dahulunya Bertudung, Kini Free Hair Pulang Ke Pangk4l Jalan.

Lama tidak mendengar khabar ber1ta mengena1 pend4kwah beba$, Da’i Farhan yang mula menyep1 sejak tahun lalu selepas melalui pelbagai kontr0versi berhubung i$u rumah tangganya.

Bulan lepas t1mbul pula satu i$u mel1batkan beka$ isteri kepada Da’i Farhan yang kini sudah ‘free hair’. Erin atau nama sebenarnya Noorainul Naqim Mohd Radzi, 42, menerusi laman so$ialnya ada memuat baik beberapa keping foto memperlihatkan rambutnya yang panjang berwarna per4ng.

Berpe$an agar kembali semula ke p4ngkal jalan.

Terbaharu, Memetik lap0ran temv ramah Mstar, Ditanya mengena1 beka$ isteri Dr Erin did4kwa sudah tidak berhijab, juara program real1ti Dai musim kedua itu mendoakan golongan wanita yang dahulu pernah bertudung dan kini membuka hijab supaya kembali ke pangk4l jalan.

Farhan juga meny1fatkan bulan Ramadan adalah bulan terbaik bagi umat Islam sekali gu$ memperba1ki kekurangan diri.

“InsyaAllah… Allah maha peng4mpun, saya sendiri pun ada kekurangan semoga kita semua diampvnkan d0sa.

“Kita jadikan bulan ramadan sebagai madrasah tarbiyah untuk didik diri kita jadi lebih baik,” katanya.

Terdahulu, Dr Erin dan Da’i Farhan pernah mencetu$kan kontr0versi apabila did4kwa berkahwin secara $enyap-$enyap di Makkah pada November 2019 tanpa pengetahuan isteri pertama pendakw4h beba$ itu.

Pendakwah tersebut kemudian mencera1kan Fatin yang $arat hamil anak kedua mereka dengan t4lak satu pada 3 Disember 2019. Selepas berpi$ah dengan Dr Erin yang juga dikenal1 sebagai wanita ‘aur4 ke-19’, Da’i Farhan bernikah semula dengan beka$ isteri Fatin Nurul Ain pada Mei lalu.

Video:


Sumber: Mstar

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*