Makcik Bawang Tegur Cara Suami Makan Tak Ikut Adat. Sekali Kena Bida$ Dengan Filla

Perkahwinan campur merenta$icbangsa, kaum atau negara membuka peluang seseorang itu mengenali adat re$am dan budaya lain.

Begitulah uniknya pasangan romantik Instafamous, Fila Amir dan suaminya Adama Mohamed Camara merupakan figura yang cukup hebat dan disenangi rakyat Malaysia.

Mereka sering terl1bat dengan aktiviti kebajikan yang sekali gus membuka mata rakyat Malaysia tentang ke$usahan umat Islam di Guinea, Afrika Barat.

Pasangan ini ser1ng berkongsi kisah kehidupan rumahtangga di media s0sial. Apa saja dilakvkan pasti menarik perhatian ramai begitu juga dengan v1deo yang dimuat naik baru-baru ini.

Terbaharu, pa$angan ini berkongsi sebuah video sedang menjamu selera.

Dalam v1deo tersebut, pasangan ini sedang menikmati hidangan shell out yang dilengkapi dengan dua hidangan nasi.

Dalam pada itu, pasangan berkenaan juga turut mengakui sangat rindukan masakan Malaysia selain rasa syukur dapat pulang ke tanah air.

Namun, pandangan mata para netizen tertumpu pada Adama yang sedang asyik dengan juadah tersebut.

Rupa-rupanya, orang ramai dilihat menegur wanita itu kononnya tidak mengajar suaminya itu untuk makan nasi dengan cara betul. Walau bagaimanapun, Fila segera tampil mempersoalkan semula individu berkenaan.

Menurut Fila, setiap orang mempunyai cara tersendiri. Menurutnya, dia terbuka jika suaminya mengik tradisinya.

“Tak semestinya follow cara melayu je”-katanya

Meninjau ke ruangan komen, rata-rata warganet berasa terhibur dengan cara makan Adama yang disifatkan seperti kanak-kanak kecil.

Ada juga yang berpendapat bahawa sepatutnya i$u tersebut tidak timbvl kerana setiap orang ada identiti dan budaya makan masing-masing.

Video:

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Berita_viral22 (@berita_viral22)

 

Sumber: TikTok Filla Camara

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*