Tahniah Elisha Sandha Dapat Baby Girl. Shiela Rusly Mel0mpat Tak Ingat Dunia

Terdahulu, pelakon Elisya Sandha, tampil berkongsi berita gembira bahawa dirinya kini sedang hamil tujuh bulan.

Menerusi entri Instagram, menantu kepada Shiela Rusly itu memuat naik satu video memaparkan sebuah kejvtan kehamilannya buat  seluruh ahli keluarga termasuk kepada ahli keluarga mertuanya.

Video tersebut memaparkan kesemua ahli keluarga dan suami menangi$ kegembiraan selepas mengetahui bakal menerima ahli keluarga baharu.

Melangsungkan majlis baby sh0wer

Semalam pa$angan ini meraikan sebuah majlis baby shower untuk untuk mengumumkan jantina bayi mereka.

Acara memechkan belon adalah kemuncak acara tersebut untuk mengetahui apakah jantina sebenar bayi mereka.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Majalah Nona (@majalahnona)

Malah, Elisya juga tidak dapat menyembunyikan perasaan terujanya sehingga mel0mpat keriangan apabila belon tersebut mengeluarkan belon-belon kecil yang berwarna merah jambu yang sekali gus memberi maksud pa$angan ini bakal menimang cahaya mata perempuan.

Selain hos, pelakon Shiela Rusly yang turut berada di pentas tersebut turut mel0mpat keriangan sebaik sahaja mengetahui jantina cucu sulungnya.

Elisya atau nama sebenarnya Nur Elisya Sandha Hassan berkata, sepanjang tempoh kehamilan dia sudah mempersiapkan diri dengan membaca buku mengenai keibubapaan dan penyusuan ibu.

“Kalau boleh nak bersalin normal, tapi kalau ditakdirkan kena menjalani proses pembed4han saya tak kisah. Apa yang penting bayi keluar dengan $elamat.

“Sekarang ini usia kandungan sudah mencec4h 36 minggu. Dari segi persediaan dan kebimbangan sebagai ibu muda, sebenarnya saya dan suami ‘go with flow’ saja. Untuk anak pertama memang tak nak merancang.

Sementara itu, Haq yang juga anak kepada pelakon dan penerbit, Sheila Rusly berkata, dia sudah bersedia menjadi bapa selain berasa gementar.

“Perasaan sekarang adalah gementar sikit sebab saya tahu $ituasi yang bakal dilalui isteri, bertarvng nyawa dan akan banyak d4rah.

Rata-rata rakan selebriti dan juga peminat pa$angan ini mendoakan agar uru$an bersalin dipermudahkan selain mendapat cahaya mata yang sihat. Insha Allah..

 

Sumber: IG Elisyasandhaofficial

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*