“Boleh Dah Nak Buka Niqab Tu…”, Individu Kutvk Fesyen Neelofa Terima Kec4man Netizen

Sejak kebelakangan ini, nama Neelofa sering kali menjadi sebutan ramai di media sosial gara-gara produk inai yang dikeluarkannya. Ada juga yang turut meluahkan rasa tidak puas hati apabila inai yang dibeli itu tidak memberikan hasil seperti yang digambarkan.

Terbaru pula, di media sosial kec0h apabila seorang individu telah mengkr1tik fesyen yang dipakai oleh Neelofa dalam satu acara baru-baru ini. Perkongsiannya itu turut menarik perhatian netizen yang menganggap tidak wajar untuk individu tersebut mem3rli gaya pemakaian Neelofa ini.

“Makin lama makin pel1k hajah niqabis ni. Boleh dah nak bukak niqab tu.”

Menerusi ciapan di Twitter itu, individu tersebut telah mem3rli gaya pemakaian baju yang diperagakan oleh Neelofa baru-baru ini. Di dalam acara tersebut, Neelofa dilihat memakai jubah berk1lat bersama-sama kasut bertumit tinggi yang mencvri perhatian ramai.

Individu itu turut mem3rli isteri kepada pendakwah bebas, PU Riz itu untuk membuka sahaja niqab yang dipakainya itu melihatkan gaya pakaiannya kini. Namun ciapan tersebut telah menerima krit1kan dan kec4man dari netizen yang menganggap individu tersebut terlalu ‘toks1k’ dan berfikiran negatif.

Meninjau di ruangan komen, rata-rata netizen turut sama berkongsikan reaksi mereka melihat perkongsian tersebut. Walaupun ada yang menyokong kenyataan tersebut memandangkan gaya pakaiannya tidak sesuai untuk wanita berniqab namun ada juga yang turut menyokong pemakaian selebriti itu.

“Bro berhenti kec4m dia, biarkan saja. Tak perlu nak suruh dia bukak purdah ke apa…”

“Tox1cnya. Pemakaian dia okay je tak salah. Biarlah dia nak pakai macam mana pun yang penting lebih better dari sebelum ni.”

“Apa ke bang4ng kau ni, elok macam ni dari kau ded4h avrat…”

“Maybe lepas ni dia kena pakai selimut je untuk tidak dikec4m?”

 

 

 

 

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Sumber: HCL

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*