“Pagi Intan ‘Call’, Esok Lusa Siapa Plk…” -Dis0al Siapa ‘Intan’, Sekali Ini Reaksi Nabil Ahmad

Haji Ahmad Nabil Ahmad merupakan seorang pelawak, pengacara, pelakon, penyampai radio dan penyanyi Malaysia. Beliau dilahirkan pada 26 September tahun 1983, berasal dari Mambau, Negeri Sembilan.

Beliau terkenal sejak menjuarai musim kedua rancangan realiti pencarian bakat komedi Raja Lawak Astro, oleh itu beliau lebih dikenali sebagai Nabil Raja Lawak. Nabil mengacarakan rancangan hiburan MeleTOP sejak tahun 2012 dan Gegar Vaganza sejak tahun 2014, serta melibatkan diri dalam lakonan filem dan siri televisyen tempatan.

Nabil juga boleh dikatakan sebagai pelawak berdiri yang paling popular di Malaysia. Beliau juga telah menubuhkan syarikat penerbitan sendiri yang bernama Nabil Production dan kemudian menubuhkan KMN Productions.

Nabil berkahwin dengan bekas pramugari AirAsia, Nazirah Ayub pada 30 September 2011 yang lalu, dan dikurniakan tiga orang cahaya mata yang diberi nama Nayla mikayla, Leyla Medyna dan Mishall Imani.

Dalam klip durasi pendek ini menunjukkan di mana Zira bertanya kepada suaminya iaitu Nabil, siapa wanita bernama Intan. Namun reaksi Nabil telah membuatkan orang ramai terhibur melihat gelagatnya. Netizen turut puji sikap Zira yang sambil membebel tetapi masih menyediakan hidangan kepada suami dan anak-anaknya.

VIDEO;

Netizen turut memberi kata-kata yang positif diruangan komen, mengatakan terhibur dengan reaksi Nabil yang terdiam tanpa berkata-kata sambil mendengar isterinya membebel.

Namun reaksinya juga telah menjadi bah4n lawak diruangan komen. Perkongsian video klip di Tiktok ini dapat sambutan orang ramai sebanyak 1.2M penonton, 66.3K sukaan dan 1940 komen.

KOMEN NETIZEN;

 

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : sinar

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*