Gembira Lepas Ditalakk, Wanita Ini Nampak Begitu Lega

Dalam kehidupan, terkadang apa yang dimahukan tidak berlakv seperti dirancang. Apatah lagi bila dalam perhvbungan, yang sudah bertunang pun boleh putu$ inikan pula yang sedia membina rumahtangga bertahun lamanya.

Namun begitu, semua orang ada kisah mereka sendiri. Terkadang juga bila sudah berkahwin dan duduk sebumbung, barulah tahu peranga1 masing-masing.

Ada yang boleh terima dan ada juga yang terpak$a bersabar dengan segalanya.

Tapi bila sudah tidak sehalvan, hanya pencera1an sebagai jawapan akhir pada hubungan suami isteri. Baru-baru ini rakaman seorang wanita yang baru keluar dari m4hkamah Syariah telah mencur1 perhatian ramai.

Berikut adalah rakaman wanita gembira lepas dicera1kan yang dimuat naik oleh seorang pengguna TikTok dengan nama akaun dheananda77 ini:

Video:

 

 

Menerusi video itu wanita tersebut kelihatan gembira lepas dicera1kan memang cukup luarbiasa.

Mungkin ada perkara yang membuatkan wanita ini begitu lega selepas dilafazkan cera1. Kita tidak tahu perjalan hidup yang dilalui wanita tersebut.

Namun dengan caranya yang sangat gembira itu nampak seakan terlepas dari satu beban yang sangat berat dipikvlnya selama ini. Apa-apa pun di ruangan komen, rata-rata warganet meninggalkan reaksi mereka itu seperti berikut:

“Seriu$lah aku pernah rasa masa bercera1 dulu macam ni lah..Memang mel0mpat bahagia”

“Tak da apa yang perlu dised1hnya..Lagi enjoy life…”

“Hidup kalau der1ta baiklah bercera1. Bagus”

“Balik rumah masuk bilik meraung menangi$”

 

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : hcl

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*