“Hati si ayah sarat dengan kesedihan.” – Tengok riak wajah ayah dia dah cukup tahu betapa per1tnya terpaksa buang rambut anak dia tu.

Kasih seorang ayah sama juga seperti seorang ibu kerana anak adalah anugerah Allah swt yang tidak ternilai untuk pasangan yang berkahwin dan anak juga penyeri rumah tangga yang menjadi suka dvka sesebuah rumah tangga.

Tidak dapat digambarkan apabila anak yang dijaga dengan penuh kasih sayang selama bertahun telah disahkan menghid4p peny4kit bar4h dan memerlukan raw4tan lanjutan sehingga membuatkan rambut pun kegugvran.

Rakaman video yang memaparkan ayahya itu perlahan- lahan mengusap kepala anaknya itu untuk membuang rambut yang kegugvran akib4t rawatan itu membuatkan sesiapa yang melihatnya pasti bergenang air mata.

Walaupun sedih tetapi si ayah itu tetap tabah dan kuat sambil membuang rambut yang telah gvgur. Kadang kala ianya harus dilakukan supaya emosi kanak – kanak itu yang tidak terganggu apabila melihat ianya bergvguran nanti.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by jentikhati™ (@jentikhati)

Ketika menerjah ke ruangan komen, ada bebeberapa komen warganet yang juga menceritakan pengalaman mereka yang juga menjaga ahli keluarga yang pernah kena peny4kit bar4h. Juga ramai yang sedih melihat keadaan kanak- kanak yang s4kit.

Komen Netizen:

 

 

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : kv

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*