Anak Erra Fazira Dipuji Dengan Penampilan Sopan Dan Berhijab, “Tak Perlu Seksi Untuk Popular”

Kejelitaan bekas ratu cantik dan juga kini adalah seorang pelakon, penyanyi dan pengacara dikenali juga dengan nama Erra Fazira sememangnya diakui ramai. Di usianya kini yang meningkat kecantikan masih dijaga dan tak banyak berbeza dari zaman mudanya.

Kini kecantikan Erra Fazira itu diwarisi oleh anak perempuannya, Engku Aleesya yang kini sudah meningkat usia remaja. Baru-baru ini tular perkongsian satu rakaman dengan paparan Erra Fazira meluangkan masa bersama dengan anak perempuannya itu telah mencuri perhatian ramai.

Dalam muat naik itu dipaparkan bhw Erra Fazira bersama anaknya yang mengenakan pakaian serba hitam dan putih manakala bertudung kelabu. Namun apa yang mencuri perhatian ramai adalah penampilan anaknya yang sangat sopan dan berhijab.

Betullah kata pepatah mengatakan mana tidak tumpahnya kuah kalau tak ke nasi. Cantik dan jelita persis ibunya juga! Perkongsian rakaman anak Erra Fazira dipuji ini yang dimuat naik menerusi Instagram selebriti jelita itu telah meraih lebih daripada 300 ribu tontonan.

Di ruangan komen, rata-rata warganet meninggalkan reaksi mereka mengenai perkongsian tersebut. Ada yang kagum dengan kecantikan anak Erra Fazira ini dan turut memujinya kerana berpakaian sopan.

Berikut antara yang diluahkan oleh warganet menerusi ruangan komen perkongsian rakaman tersebut:

“Cantik nye anak dara Era pakai hijab. Kekal pakai hijab nya anak cantik”

“Tolong la macam adik dengan kakak jelesnyaa”

“Alhamdulillah. Tahniah Erra kerana didik anak untuk berhijab. Semoga istiqamah. Semoga Allah permudahkan, kurniakan keberkatan dan kejayaan kepada Erra sekeluarga”

“Suka Aleesya sebab dia tak perlu seksi-seksi untuk popular. Pemalu pun ye”

Berikut adalah rakaman yang membuatkan anak Erra Fazira dipuji dengan penampilan sopan dan berhijab tersebut:

Sumber : shor

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*