Amitabh Bachchan, Abhishek positif C0vid-19

Mumbai: Pelakon Bollywood terkenal, Amitabh Bachchan dan anaknya, Abhishek Bachchan kini dirawat di H0spital Nanavati selepas disahkan positif C0vid-19, semalam.

Indiatoday melap0rkan, Amitabh Bachchan dibawa ke h0spital selepas meng4du s3sak n@fas.

Perkara itu disahkan sendiri pelakon itu menerusi ciapan di Twitter miliknya dan meminta sesiapa yang pernah berhubung atau bertemunya membuat ujian C0vid-19.

“Saya disahkan positif C0vid-19. Sudah dipindahkan ke h0spital. Keluarga dan kakitangan sudah menjalani ujian dan sedang menunggu keputusan. Mana-mana individu yang berhubung atau bertemu saya dalam tempoh 10 hari lalu dimohon membuat ujian,” katanya dalam ciapan berkenaan.

Beliau turut memuat naik gambarnya di h0spital di akaun Instagram miliknya bersama mesej berkenaan.

Bagaimanapun, ahli keluarga lain termasuk Jaya Bachchan, Aishwarya Rai Bachchan dan disahkan negatif.

Sementara, Abhishek Bachchan menerusi ciapan di Twitternya turut memaklumkan “Hari ini, saya dan ayah disahkan positif C0vid-19. Kami berdua mempunyai simpt0m ringan dan dimasukkan ke h0spital. Kami sudah memaklumkan kepada pihak berkuasa, keluarga dan kakitangan supaya melakukan ujian. Saya meminta semua supaya tidak panik dan bertenang. Terima kasih”

D0ktor turut mengesahkan perkara itu kepada India Today bahawa Amitabh Bachchan mempunyai gejaIa dan dikuar4ntin di rumah sebelum dimasukkan ke H0spital Nanavati, petang Sabtu.

Pelakon veteran itu berada di rumah sejak perintah berkurung di negara itu pada 25 Mac lalu.

Namun, baru-baru ini, beliau membuat rakaman kandungan promosi untuk kuiz Kaun Banega Cr0repati dan beberapa projek di rumahnya, serta mempunyai k0ntak dengan kru produksi yang hadir ke rumahnya.

Sementara, Abhishek Bachchan, dilihat berada di studio dubbing di Mumbai beberapa kali seminggu lalu.<

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! Media Asia

Sumber

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*