Dikatakan Lapar Perhatian, Syed Saddiq Dik3cam Makan Bekal Di Parlimen

Beberapa keping gambar Ahli Parlimen Muar, YB Syed Saddiq Syed Abdul Rahman sedang makan bekaIannya dalam Dewan Rakyat ketika pr0siding sedang berjalan telah meraih perhatian para pengguna media sosiaI.

Gambar-gambar yang tersebar di media sosiaI pada hari ini memaparkan, Syed Saddiq dengan santai mengunyah bekalan makanan  sambil menaip di komputernya di tempat duduknya..

“Lapat atau lapar perhatian?”

Sudah tentunya, tind4kan YB muda ini meraih kec4man yang tidak berpuas hati dengan perlakuannya berkenaan. Bahkan, ada yang mempersoalankan adakah tind4kannya itu tidak mel4nggar und4ng² di dalam Dewan Rakyat.

Tolonglah bersangka baik!

Tind4kan individu berkenaan meng3cam tind4kan YB Syed Saddiq telah mencet0skan pelbagai pandangan dalam kalangan pengguna Twitter.

Kebanyakan mereka berhadap individu berkenaan memahami situ@si yang meIanda Syed Saddiq kerana agak sib0k menguruskan permasalahan banjir di Muar.

“Sembang macam tak pernah makan dalam kelas…”

Makan je pun, besar sangat ke salah dia?

Kebanyakan pengguna media sosiaI mengambil kesempatan untuk menjelaskan situ@si yang dih4dapi Syed Saddiq. YB berkenaan mungkin tidak sempat untuk menjamah makanan kerana padat dengan pelbagai tugasan.

Sumber: Twitter.

Via borakdaily

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*