“Takkan 4 Minit Saya Nyanyi Semua Sumbang, Mesti Ada Yang Sedap”

Sebelum ini h4ngat diperkatakan apabila tular nyanyian Nabila Razali yang ‘terkucil’ ketika menyanyikan lagu Peluang Kedua secara langsung sehinggakan rata-rata netizen mempersoalkan kemampuan vokal penyanyi itu.

Cuba sedaya upaya bangkit selepas dikritik teruk, namun Nabila akui kecewa susulan kejadian itu. Ujarnya, ia merupakan 1su besar kerana dia tidak merancang untuk menyanyi seperti itu apatah lagi pertama kali membawakan lagu tersebut secara langsung.

“Saya bangkit semula selepas apa yang jadi. Sejujurnya saya memang down sangat-sangat dan saya perlukan satu hari untuk b4ngkit dan bekerja semula.

“Bagi sesetengah orang, mungkin mereka memandang perkara itu remeh kerana mereka anggap saya dah biasa nyanyi setervk itu.

“Tapi bagi saya ia merupakan 1su besar sebab saya tidak rancang untuk menyanyi seperti itu dan ia merupakan pertama kali saya menyanyikan lagu itu secara langsung,” katanya kepada Media Hiburan.

Dalam pada itu, Nabila meluahkan rasa syukur kerana masih ramai yang menyokongnya. Ujarnya, jika diberi peluang untuk mempersembahkan lagu itu dipentas besar, dia akan mempersiapkan diri dan perbaiki mutu nyanyian.

“InsyaAllah jika diberikan kesempatan kenapa pula tidak. Jadi, saya perlulah persiapkan diri saya. Ini merupakan cabaran sebagai anak seni. InsyaAllah saya akan perbaiki lagi selepas ini.

“Apa pun yang terjadi janganlah cari yang silap je. Takkanlah 4 minit saya nyanyi semuanya sumbang. Mesti ada satu dua bahagian yang sedap,” katanya.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook  satkobaviral.com

Sumber : Rotikaya

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*