Gara-Gara Dipanggil ‘Mak Cik’, Remaja Ini Dibel4sah Oleh Wanita Berusia 40 Tahun

 

Istilah ‘mak cik’ atau ‘pak cik’ sering digunakan oleh kebanyakan orang di Asia. Ia melambangkan tanda hormat kepada mereka yang lebih tua daripada kita.

Di barat, bud4ya ini sedikit berbeza apabila sesetengah daripada mereka di sana lebih selesa memanggil orang, tidak kira tua atau pun muda, dengan panggilan nama pertama.

Bagaimanapun, walaupun bud@ya ini sudah sebati di Asia, bagi sesetengah orang, ia dianggap sesuatu yang kurang ajar jika seseorang itu belum berkahwin atau mahu merasa dirinya muda.

Itulah yang terjadi di Etah, India apabila seorang remaja berusia 19 tahun dipuk0l oleh seorang wanita berusia 40 tahun setelah memanggil wanita itu dengan panggilan ‘mak cik’.

Menurut Times of India, remaja itu dengan s0pan menyapa, “Maaf, mak cik,” di pasar yang penuh ses4k, dengan harapan wanita yang dis@pa itu akan memberinya ruang untuk berjalan.

Namun, lain pula yang dia dapat. Wanita berusia 40 tahun itu mengec4m dan men4mpar remaja terb@bit sehingga tercet0snya pert3ngkaran yang menarik puluhan orang menjadi penonton.

Sementara itu, seseorang penonton telah bert!ndak merakam kej4dian terb@bit yang kemudiannya v1ral di media sosial.

Pegawai rumah stesen Kanchan Katiyar berkata kepada Times Of India bahawa remaja dan wanita berusia 40 tahun itu telah dibawa ke balai p0lis dan tidak lama selepas itu dibeb@skan.

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!  satkobaviral.com

Sumber thevocket

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*