Isteri Dipvkul Sebab Asyik ‘K0rek’ Kisah Silam Suami Dengan Bek4s Kekasih

 

Bagi kehidupan suami isteri, fasa menjalani rumah tangga pasti ada pasang surutnya. Segel1ntir individu tidak meletakkan kepercayaan penuh terhadap pasangan kerana wujud rasa sy4k wasangka.

Situasi tersebut boleh dikaitan dengan seorang suami ini yang did4kwa memvkul isterinya kerana ber4ng sering ditanya mengenai kisah s1lam dengan bek4s kekasih.

Ber4ng ditanya pasal bek4s kekasih

Menurut laporan Utusan Malaysia, Muhamad Fais Borhan yang berkerja sebagai pemandu lori tidak berpuas hati dengan wanita itu yang sering mencari maklumat tentang bekas teman wanitanya.

Kejadian berlaku kira-kira pvkul 2 pagi di sebuah rumah di Taman Bukit Cheng, pada 2 Disember lalu apabila lelaki berusia 30 tahun itu did4kwa sengaja menyebabkan keceder4an kepada Siti Nur ‘Alia Abd. Manab.

Mengikut kesalahan, tertvduh boleh dikenakan hukum4n penj4ra sehingga sebulan atau dend4 sampai RM1,000 atau kedua-duanya sekali mengikut Seksyen 334 Kanun Keseks4an dan dibacakan bersama Seksyen 326A Kanun Keseks4an.

Mengaku tidak bers4lah

Namun, tertvduh yang tidak diwakili peguam mengaku tidak bersalah dan merayu jumlah jaminan dikurangkan dengan alasan tidak sengaja memvkul isterinya, selain menanggvng tiga anak serta telah menyes4l.

Timbalan Pend4kwa Raya, Anis Najwa Nazari kemudian membenarkan tertvduh di1kat jamin sebanyak RM1,000 dan memerintahkan Muhammad Fais supaya tidak mendekati m4ngsa sehingga kes selesai.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Koleksi Viral

Sumber: Utusan Malaysia (Diyanatul Atiqah Zakarya)

Apa Kata Anda?

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*