Isu Wanie Comel Minta Pampasan Makin Panas, Sekali Isteri Aliff Syukri Komen Buat Ramai Terkedu

 

ISTERI kepada usahawan kosmetik Datuk Seri Aliff Syukri iaitu Datin Seri Nur Shahidah mengambil iktibar atas pelbagai isu dan kontro-versi yang timbul membabitkan suaminya sebelum ini.

Menurut Shahidah, apa yang berlaku berpunca daripada sikap mereka yang terlalu baik dan mudah mempercayai orang luar.

Meskipun berdepan dengan pelbagai isu panas, Shahidah berkata mereka menerima dugaan itu dengan hati terbuka dan menganggap ia ujian dari Allah.

“Sebenarnya saya belajar apa yang jadi… bila kita terlalu dekat dan baik dengan orang, itulah modal mereka nak tik-am belakang.

“Saya anggap ujian ini adalah Allah nak uji saya untuk dekat dengannya, Allah uji tanda sayang!” katanya membal-as komen salah seorang pengikut di laman Instagram.

Shahidah jawab komen seorang pengikut.

Dalam komen tersebut, netizen meminta Shahidah lebih berhati-hati sebelum menjalinkan hubungan baik dengan mana-mana pihak.

“Semoga dipermudahkan urusan Datuk dan Datin. Tolong jangan jadi baik sangat lepas ni… sedih tengok lepas satu-satu,” tulis pengikut itu.

Sebelum ini, nama Aliff Syukri tidak pernah sunyi daripada kontro-versi dan pelbagai isu hangat.

Terbaharu, seorang gadis dikenali sebagai Wani Comel yang mengalami masalah berat badan hampir 300 kilogram menuntut pampa-san sebagai ganti rugi kerana mendak-wa tidak mendapat sebarang faedah seperti dijanjikan sebagai duta produk pelansingan badan.

Shahidah sentiasa berada di belakang suami berdepan ujian dan dugaan.

Dalam sidang media pada Jumaat, Wani mendakwa usahawan berkenaan gagal melaksanakan janji untuk memberikannya rumah, kereta dan belanja harian selepas menandatangi kontrak sebagai duta produk keluaran usahawan itu.

Aliff Syukri dalam kenyataan balas yang dibuat melalui Instagram menganggap tudu-han Wani atau nama sebenar Nurul Airawani Nazira Ibrahim, 23, adalah untuk merosakkan nama baiknya.

Pengasas dan pemilik D’Herbs Holding Sdn. Bhd ini turut mempersoalkan tindakan Wani yang mengungkit semula isu yang sudah setahun berlalu.

Difahamkan satu sidang media akan diadakan oleh usahawan kosmetik itu pada Isnin ini.

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

 

Sumber: mstar

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*