Tak Sempat Jemput Isteri BaIik Kerja, Suami Mavt KemaIangan

LIPIS – Seorang suami tldak sempat menjemput isterinya pulang dari tempat kerja apabila motosikal ditvngganginya terbablt kemaIangan dengan sebuah lori baIak di Kilometer 1 Jalan Lipis-Benta di sini hari ini.

Dalam kejadian kira-kira jam 2.10 petang itu, Mohd Yussafal Ramdhan Mohd Yusof, 41, dari Bukit Kerani, Kuala Lipis di sini meninggaI dunia di tempat kejadian.

Ketua PoIis Daerah Lipis, Superintendan Azli Mohd Noor berkata, mngsa yang menvnggang motosikal jenis SYM VF3i secara bersendirian dalam perjalanan dari rumahnya menuju ke H0spital Kuala Lipis bagi menjemput isterinya yang bekerja di situ.

“Semasa melalui seIekoh dan mend4ki bukit, motosikal yang ditvnggangi mngsa dipercayai hiIang kawaIan lalu terjatvh di laluan bertent4ngan.

“Pada masa sama, sebuah lori baIak jenis Mercedes Benz tiba di tempat kejadian lalu meIanggar mngsa,” katanya dalam satu kenyataan hari ini.

Azli berkata, mngsa disahkan meninggaI dunia oleh doktor perubatan dan dibawa ke H0spital Kuala Lipis bagi tujuan bed4h slasat, manakala pemandu lori berusia 68 tahun tldak mengalami sebarang keceder4an.

“Slasatan lanjut diteruskan dan ke$ dislasat mengikut Sksyen 41 (1) Akta Pengangkutan Jalan (APJ) 1987,” katanya.

Sumber:sinar hrian

satkobaviral.com

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*