video norman hakim merngkul dan pluk seseorg depn org ramai jd bualan?

 

Pura2 hantar air, anak ‘surprisekan’ Norman Hakim di set drama sebab rindu

 

Umum sedia maklum bahawa keluarga besar pelakon Norman Hakim sememangnya meriah apabila dia dan bekas isteri iaitu Abby Abadi tidak pernah memtuskan hubungan kekeluargaan sehingga masing-masing kekal akrab.

 

Aktor bertubuh sasa itu juga tidak l0kek berkongsi momen-momen bahagia bersama anak-anak yang sudah meningkat dewasa dan pastinya hubungan mereka sangat rapat.

 

bapa di set pengambaran ,Menerusi satu perkongsian terbarunya di Instagram, pelakon berusia 44 tahun itu telah memuat naik satu video kejvtan daripada anak gadisnya Marissa Dania Hakim apabila hadir ke set pengambaran secara senyap-senyap untuk bertemu dengannya.

 

Pura-pura hantar air
Dalam video tersebut, jelas kelihatan Marissa yang memakai pelitup mulut berpura-pura menghantar air kepada bapanya yang sedang melakukan perbincangan semasa sedang menjalani pengambaran drama The Maid.

 

Tidak lama selepas itu, Norman Hakim perasan akan kehadiran anaknya dan terus memelvk dan menclum dahi puteri tersayang.Tetibe rasa terharv tengok video ni

Situasi tersebut telah mendapat perhatian warganet yang rata-rata berasa terharv melihat momen dua beranak ini yang terlihat sangat akrab.

 

Mereka juga berasa ‘cembvru’ melihat hubungan bapa dan anak gadisnya yang sangat dekat sehingga Marissa menitlskan air mata kerana merindui bapanya.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Khalifah Allah (@normanhakim_786)

jadi bualan netlzen yg kagum dgn norman dan marissa

Sweetnya anak & papa

Mesti s3bak kalau Marissa nak kahwin nanti

Sumber:apeceritatv

Facebook Comments

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*