[Video]Bapa Kant0i Bawa SkandaI Dalam Iori, Anak Cuba HaIang Tapi Mavt DigiIis.

 

Jumaat lalu kira-kira jam 10.30 malam, terjadinya sebuah traged1 meny4yat hat1 di Acheh, Ind0nesia apabila seorang kanak-kanak Haura Aulia mavt selepas digiIis sebuah Iori.

Apa yang lebih mengejvtkan adalah Iori yang membawa peIepah kelapa sawit tersebut dipandu oleh bapanya sendiri, Husaini.

Menurut lap0ran Tribun News, sewaktu melihat Iori yang dipandu bapanya, mngsa yang berusia 11 tahun cuba menghent1kan Iori berkenaan dengan cara bergantvng di samping Iori.

Tak mahu berhent1kan Iori.

MaIangnya, si bapa tldak mahu memberhent1kan kenderaan itu malah memecvt Iaju sehingga menyebabkan anaknya terjatvh sebeIum digiIis roda di bahagian tepi Iori.

Kejadian tersebut telah dirakam oleh kamera Iitar tertvtup yang dipasang di tempat kejadian dan seorang warganet telah memuat naik video itu di YouTube.

Video:

Melihat keadaan Haura, keluarga dan orang awam bergeg4s ke tempat kejadian untuk menghampiri dan memeIuk jsadnya yang terbvjur kakv berIumuran d4rah diikuti dengan jer1t tang1san ibunya.

Menurut lap0ran Indo Zone pula, Haura dan ibunya dipercayai mengesy4ki dalam Iori itu ada orang ketiga iaitu kekasih Husaini.

Disebabkan itu, Husaini engg4n memberhent1kan Iori tersebut sebaliknya dia memecvt Iaju meninggaIkan tempat kejadian untuk mengeIakkan diri dari bertemu dengan isteri dan anaknya.

Meskipun kini Husaini telah dit4han pihak poIis, dia tldak mengakv telah menyebabkan kemat1an anaknya malah dia meneg4skan kejadian itu merupakan ‘pet4nda sudah sampai ajaI anaknya’.

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by OFFICIAL MAKASSAR INFO (@makassar_iinfo)

 

“Kalau diIanggar, bvkan saya yang Ianggar tapi memang sudah ajaInya,” ujarnya menurut lap0ran Indo Zone.

Menjengah ke laman Facebook milik Haura, dia sering memuat naik gambar dirinya serta berkongsi aktiviti harian selain pernah berkongsi gambar ibunya serta l0ri yang dipandu bapanya.

Bapa & ibu kandung Allahy4rham

Seb4k sungguh tatkala mengetahui kisah anak kecil ini. Moga r0hnya dicvcuri rahmat Allah SWT. Tenanglah di sana, wahai si manis Haura Aulia.

Sumber: Tribun News, Indo Zone, omm

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*