Selepas Hampir 24jam Bertarvng Nywa, Akh1rnya Lkpl Attan MeninggaI Dunia Kerana Str0k H4ba.

 

Kuantan : Seorang anggota PoIis meninggaI dunia di H0spital Tengku Ampuan Afzan (HTAA) Kuantan semalam semasa kejadian dipercayai arwh dalam temp0h bercuti selama 1 minggu pulang kekampung halamannya di Kuantan.

Lans K0peral Attan Khairul Nizam Atan Mohamad yang bertugas di Ibu Pejabat PoIis Kelantan ditemui tldak sedarkan diri didalam kereta lalu dimasukan ke H0spital di Unit Rwatan Rapi (lCU) HTAA pada 27 Dec 2020 jam 3.40 petang.

Hampir 24 jam bertarvng nywa dalam rawatan di lCU Lans Koperal Attan disahkan meninggaI dunia pada jam 9.54 malam dipercayai mengaIami pend4rahan dalam kepaIa yang dipercayai berpunca dari Str0k H4ba.

Apa yang berlaku mengejvtkan dan mengvdang piIu keluarga dan insan insan yang megenali arwh,Lans Koperal Attan berasal dari Kuantan.

 

Kita baru jah chat nk temu tan tp hari ni dpt berita buat kwe xcaya dn tertanya tanya betul ke? betul ke?.

Tp hakikat kawe keno terima jgk yg allah lebih syg demo tan, Demo mmg org baik² kwe knl demo dlu demo xpenah buat kwe kecwo.

Alfatihah buat demo tan.salam tkziah buat keluarga atan Attan Khairul Nizam Al-Fatihah(dibaca).

Semoga r0h arwh dicucvri rahmat & ditempatkan dikalangan orang-orang beriman.- Adib Shafiq.

AL fatihah dibaca, call nak jumpa cakap cuti 1minggu, tunggu2 tak datang2 maaf jika tersaIah, saya maaf segalanya jika ada yang tersiIap dimasa persahabatan kita.

Seorang adik yang baik, tapi maha pencipta lebih menyayangi Khairul Nizam, Semoga ditempatkan dikalangan orang orang yang soleh al fatihah Aminnn – P Heart Corner.

Semoga keluarga arwh tabah dengan apa yang berlaku yang maha esa lebih sayangkan Attan perg1 dijempvt ilahi disaat sedang bercuti tldak sangka dia pergi dijemput ilahi aklbat str0k h4ba yang j4rang berlaku moga r0hnya tenang disana. Al fatihah.

Sumber: mt,attan

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*