Suami Pec4hkan Cermin Kereta Selamatkan Isteri Yg Sedang HamiI Sebelum HiIang Dibawa Aru$.

 

Kluang: Seorang lelaki terpksa mencec4hkan cermin kereta Proton Waja yang dinaiki untuk menyelamatkan isteri sebelum dia hanyvt bersama kenderaan itu dalam kejadian bnjir di Batu 18 Jalan Kluang-Kahang, petang semalam.

Ketua PoIis Daerah Kluang, Asisten Komisioner Low Hang Seng berkata, kejadian dilap0rkan oleh isterinya, Khairunnisa Ibrahim, 24, jam 5.30 pagi tadi di Balai PoIis Kahang.

Katanya, pengadu bersama suaminya, Md Rajihan Junaidi, 28, dalam perjalanan dari Mersing menuju ke bandar Kluang.

“Ketika sampai di Batu 18 Jalan Kluang – Kahang, jam 5.30 petang semalam, pasangan itu dikatakan mered4h bnjir di kawasan berkenaan.

“Di pertengahan jalan, kereta dinaiki tiba-tiba dibawa arvs der4s ke kanan laluan menyebabkan suaminya mencec4hkan cermin kereta untuk mengeluarkan pengadu,” katanya melalui kenyataan kepada media hari ini.

Hang Seng berkata, pengadu diselamatkan orang ramai yang menyaksikan kejadian namun suaminya dikatakan hanyvt bersama kenderaan dinaiki.

Apa yang lebih memiIukan mgsa dan isteri baru melangsungkan pernikahan Julai tahun lepas dan  isteri mgsa dikhabarkan sedang hamiI.

“Usaha mengesan mngsa bersama pasukan Bomba dan Penyelamat Kluang sedang giat dilakukan hari ini namun masih gagaI menemui mngsa,” katanya.

 

 

Sumber: hmetro, jaffre jamal

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*