8 Kisah Peribadi Manohara Yang Mengejvtkan, Dipaksa Buat S*ks Ketika H4id?

 

Nama Manohara Odelia Pinot atau lebih mesra dipanggil Mano pernah menjadi perbualan hangat di negara ini beberapa tahun yang lalu.

Kerana wanita cantik itu mencetuskan kontr0versi dengan kes kegan4san rumah tangga yang dialaminya bersama bekas suaminya. Bekas suami Manohara adalah seorang kerabat diraja di Malaysia. Berikut beberapa fakta mengenai Mano dan kisah peribadinya yang ramai tidak tahu.

Manohara adalah seorang gadis yang dilahirkan di Jakarta yang kini berusia 27 tahun. Bapanya George Manz berasal dari Amerika, manakala ibunya Daisy Fajarina keturunan Bugis, Sulawesi Selatan.

Dibesarkan di Perancis

Ibunya kemudian berkahwin semula dengan lelaki Perancis bernama Reiner Pinot Noack setelah bercer4i dengan George Manz. Sejak itu Manohara tinggal dan dibesarkan oleh ibu dan ayah tirinya di Perancis.

Manohara menghabiskan masa kecilnya di Eropah dan kembali ke Indonesia pada tahun 2006. Manohara kemudian terlibat dalam dunia peragaan. Namanya menjadi terkenal ketika dia termasuk dalam senarai 100 Pesona Indonesia yang dianjurkan oleh Majalah Harper’s Bazaar.

Berkahwin Dengan Kerabat Diraja Di Malaysia

Melancarkan laman TribunJambi.com, Manohara berkahwin kerabat diraja di Malaysia pada 26 Ogos 2008. Dari perkahwinan ini, Manohara mendapat gelaran Cik Puan Temmenggong. Namun, perkahwinan pasangan ini berakhir dengan percer4ian.

Ibu Tidak Dapat Berhubung Dengan Mano

Manohara dan ibunya, Daisy Fajarina, dilarang bertemu malah berkomunikasi setelah berkahwin. Ini akhirnya telah mencetuskan permasalahan dan akhirnya isu ini dibawa ke muka pengadilan. Daisy Fajarina membawa 2 peguam, Afrian Bondjol “Boy” dari OC Kaligis & Associates, dan peguam keluarga, Yuri Darmas.

Mano Melarikan Diri Ke Indonesia

Dilaporkan dari Kompas.com, Boy menunjukkan bukti rakaman suara Mano ketika dia menelefon ibunya, salinan sijil doktor Naek L Tobing, dan salinan surat Mano kepada suaminya. Fail k3s telah dibuka  ketika Mano melarikan diri ke Indonesia, antara Oktober 2008-Februari 2009.

Dipaksa Melakukan Hubungan S*ks Walaupun Sedang H4id

Dalam laporan pemeriksaannya, pada akhir Februari 2009, Dr. Naek L Tobing menyatakan bahawa bekas suaminya telah melakukan keg4n4san s3ksu4l terhadap Mano.

Dalam suratnya kepada kepada bekas suami, Mano menulis bahawa bekas suaminya telah meny4kiti dirinya sendiri pada malam pertama perkahwinan mereka dengan memaksa untuk melakukan hubungan s3ks, walaupun Mano sedang h4id.

Suami Sering Minta Tukar Nombor Telefon

Mano mengatakan bekas suaminya tidak matang, antaranya meminta Mano untuk terus menukar nombor telefon bimbitnya sehingga rakan-rakan tidak dapat menghubunginya.

Kini Aktif Dalam Aktiviti Sosial Sebagai Pencinta Haiwan

Seperti drama yang panjang, perjuangan Manohara untuk melepaskan diri dari putera raja akhirnya berjaya. Kini Mano ternyata bahagia dengan kehidupan barunya. Dia kini sibuk dengan aktiviti sosial dan menjadi pencinta haiwan di negara asalnya. Berikut adalah gambar Manohara dan pasukannya melepaskan seeokor buaya di daerah Bali.

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Manohara Odelia (@manodelia)

 

Tukar Agama

Setelah agama yang dianutinya menjadi tanda tanya di kalangan peminta, Mano akhirnya membuat pengakuan mendakwa telah lama memeluk agama Kristian. Keputusan Mano ini telah mengejutkan peminatnya sehingga dia menerima kec4man dan kritikan.

Namun Mano dalam sebuah kenyataan di IG Stories, dia mempersoalkan mengapa isu agama masih dibahaskan dalam masyarakat Indonesia, sedangkan Indonesia sebuah negara yang mempunyai kepelbagaian kaum dan perpaduan ini harus diteruskan.

Sumber : Murai.my

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook  satkobaviral.com

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*