video mengg0da sjat di tik t0k jadi perhatian ada rahsla terded4h

 

BILA SJAT TERIMA UCAPAN SELAMAT HARI LELAKI SEDUNIA DARIPADA NETlZEN

 

merupakan sambutan Hari Lelaki Sedunia dan sudah pasti ramai yang memberi ucapan terutamanya golongan wanita kepada ahli keluarga, rakan, teman lelaki dan suami mereka..

 

Dalam pada itu, menerusi perkongsian terbaru Nur Sjat atau nama sebenarnya Muhammad S4jjad Kamaruzzaman, rata-rata netlzen tidak melepaskan peluang untuk tujukan ucapan tersebut buat usahawan kosmetlk itu.

Menerusi videonya sedang menari yang dimuat naik di laman Instagram, ruangan komen dibanjlri dengan ucapan Selamat Hari Lelaki Sedunia daripada netlzen.

Bagaimanapun, dalam entri dimana S4jat yang tampil dengan dress biru ket4t itu dilihat tidak membalas sebarang k0men yang dilemp4rkan kepadanya.

 

video dan sebab2 di t4han di garl ada di bawah

ini rupanya rahsia pinggang ker3ngga beliau

pengakuan mgejvtkan seseorang b0ngkar knapa Sjat kena garl?.

 

Tular video menangls digarl, netlzen persoal apa terjadi kepada Sjat?

 

Usahawan kosmestlk popular, Sjat Kamaruzzaman pasti dikenali ramai kerana setiap tindakan yang dilakukan sering menerima kec4man hebat daripada warganet.

 

Namun, baru-baru ini tul4r di aplikasi TikTok sebuah tngkapan skrin video memperlihatkan usahawan berusia 36 tahun itu dipercayai telah digarl tanpa diketahui sebab yang sebenar.

Video berdurasi 15 saat itu memaparkan sedutan Sjat sedang melakukan Instagram ‘Live’ di akaun nursjat23 dalam keadaan menangls setelah digarl sehingga memberi tanda tanya kepada pengikutnya.

Di ruangan ‘Live’ itu dapat dilihat pengikutnya terkejvt dan masih mencari pvnca sebenar pergelangan tangan digarl. Namun, sejauh mana kesahlhan ini tidak dapat diketahui lagi

 

Sebelum ini, pelbagai k0ntr0versi yang sering ditimbulkan oleh Sjat tetapi adakah kejadian ini hanya gimlk semata-mata atau sebaliknya?

 

Sumber: Tiktok Rudyaj01

paling TERKINI.

Sumber:apeceritatv

Facebook Comments

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*