Rombongan Pengantin Sal4h Rumah, Dah Siap Duduk Nak Bagi Hantaran!

Menunggu hari bahagia pastinya saat yang mendeb4rkan untuk setiap pasangan pengantin. Namun apabila tiba hari bahagia ini, rata-rata pengantin tidak dapat menghilangkan perasaan gementar ini apabila menunggu saat untuk disatukan dengan pasangannya. Tetapi tidak semua yang dirancang akan berjalan dengan lancar seperti yang disangka, Sebagai contohnya rombongan pengantin yang tidak munc.ul semasa hari majlis perkahwinan.

$ituasi mendeb4rkan ini dirasai pengantin perempuan ini apabila r0mbongan keluarga pengantin lelaki tidak kunjung tiba di rumahnya. Rupa-rupanya, satu kejad!an melucukan berla.ku pada mereka apabila rombongan ini ter$ilap rumah dan mengunjungi majli$ lain! Semuanya gara-gara alamat yang dik0ngsikan menerusi Google Maps yang diberikan pada mereka.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by www.borobudurnews.com (@borobudurnews)

Dalam kejad!an itu, rombongan lelaki ter$esat dan tersila.p masuk ke sebuah majli$ pertun4ngan di kampung yang sama. Bukan saja tersilap alamat, r0mbongan pengantin itu juga sudah selamat masuk, duduk di dalam rumah itu dan siap memberikan hantaran yang dibawa.

Sebaik saja seda.r mereka telah ter$alah rumah, rombongan itu segera bangun dan mengambil semula hantaran yang diberikan. R0mbongan itu juga terpak$a menanggung malu dan meminta maaf kepada keluarga tuan rumah gara-gara ter$alah majlis. Dapat dilihat di dalam video itu, r0mbongan dan pihak tuan rumah hanya mampu tersenyum sahaja semasa meninggalkn perkarangan majlis.

Wanita dikenali sebagai Ulfa yang merupakan wanita yang sedang menunggu r0mbongan tunangnya menceritakan kisah disebaliknya. Semasa rombongan itu masuk ke dalam rumahnya, dia sedar tidak ada seorang pun ahli keluarga tunangnya dalam kalangan mereka.

Dia kemudian menelefon tunangnya dan mengetahui rombongan itu masih dalam perjalanan kerana mencari tandas terlebih dahulu. Barulah dia sedar, rombongan di dalam rumahnya itu bukanlah rombongan yang betul.

Sumber : HCM

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*