Suami Terkedu Kant0i Cvrang. Kamera AES Jadi Bukti. Mcm Mana Isteri Siap Dpt Gambar Skandal Di Ceritakan

AES atau Automated Enforcement System adalah satu kaedah penguatkuasaan peraturan dan undang-undang lalu lintas secara automatik yang beroperasi 24 jam tanpa henti walau dalam apa jua cuaca.

AES juga beroperasi dengan pemasangan kamera automatik di lokasi-lokasi tertentu seperti jalan raya, lebuh raya dan persimpangan lampu isyarat.

Kamera akan bertindak menangkap gambar kenderaan yang melakukan kesalahan dan dihantar ke pusat kawalan AES dan kemudian jabatan pengangkutan akan mengesahkan kesalahan dan butiran pemilik kenderaan seterusnya mengeluarkan saman kepada pemiliknya.

Namun lain kejadian yang terjadi di Jerman ini apabila surat saman si suami memaparkan gambar wanita lain!

Punyalah terkejut si isteri, surat saman had laju AES tersebut telah bongkarkan kecurangan sang suami.

Surat saman dan gambar bukti yang disertakan mempamerkan seorang wanita sedang memandu kereta BMW milik syarikat yang digunakan suaminya.

Menurut peguam isteri, Fatma Poyraz-Devrim berkata wanita itu berasa pelik dan janggal kerana dia tidak memandu pada tarikh dan hari yang ditulis pada surat saman tersebut.

Ujarnya, dalam gambar berkenaan, anak guamnya melihat terdapat seorang wanita yang memandu kereta itu dan dia mula berasa gementar kerana dia tidak mempunyai lesen memandu.

Malah, dia mahukan jawapan berkenaan gambar itu dan akhirnya suaminya mengaku wanita itu adalah teman wanitanya.

Baca juga Seronok bergambar tak perasan tangan anak digigit singa, bapa ini koma gara-gara terlampau terkejut

Dilaporkan, kekasih gelap suaminya itu tidak dapat hadir ke mahkamah dan menghilangkan diri ke luar negara, bersama-sama dengan kereta BMW tersebut.

Namun, hakim mendapati isterinya bukan individu yang memandu kereta itu dan dia akhirnya dibebaskan atas kes kesalahan memandu melebihi had laju.

Aduhai! Hati-hati si suami di luar sana ya. Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih.

Jom Tekan Like Page Kami Di Bawah Artikel ni.

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda.

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut.

Sumber: MailOnline Via SinarPlus

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*