[VIDEO] Akhirnya Usahawan Wanita Berjaya Jumpa Abang Viva. Dia Ceritakan Apa Yang Abang Viva Beritahu Ketika Mereka Bertemu

Sebelum ini tul4r di media sosial tentang seorang usahawan yang juga Pengarah Shalicious Empire Sdn. Bhd., Wan Siti Aishah Wan Hasan atau lebih dikenali sebagai Sha Hasan sedang mencari Azwan Omar, 29, atau lebih dikenali sebagai ‘Abang Viva’ untuk menghadiahkannya sebuah kereta.

Perkara tersebut mendapat liputan meluas dan pelbagai reaksi netizen. Ramai yang katakan ‘hadiah’ yang ingin dia berikan pada Abang Viva semata mata marketing.

Video:

Perkara ini telahpun usahawan itu jelaskan bahawa pemberian dia kepada Abang Viva adalah ikhlas dan bukan untuk tujuan marketing.

USAHAWAN TELAH JELASKAN NIAT SEBENAR SEBELUM INI

Bismillahirahmanirahim.. Harap penjelasan sy dapat clearkan segalanya. Sy dengan rendah diri memohon maaf jika posting atau tindakan sy membuatkan segala kekecohan.

Dari awal niat saya ikhlas & x lain x bukan untuk memberikan sedikit sumbangan demi memudahkan segala urusan untuk membantu lebih ramai orang. Sy harap selesai disini & sekali lagi sy mohon maaf. InsyaAllah jika ada rezeki esok sy akan berjumpa dgn abg viva. Doakan yg terbaik

VIDEO:

Akhirnya Mereka Berjumpa

Ini kata kata usahawan wanita selepas berjumpa dengan Abang Viva

“Sy mintak izin dengan abg Azwan Omar untuk record video ni supaya dapat clearkan pada netizen yg mengec4m & berbuat pelbagai andaian yg kedua dua pihak antara sy & abg viva sangat okay, x de masalah. Kami enjoy je 

Seronok dengar kisah abg viva ni share. Kami usik mengusik dia, dia senyum je. Sy terdetik dalam hati.

Bijaknya percaturan Allah sehingga melorongkan pelbagai rezeki untuk beliau kerana keikhlasannya sejak 2010 menggalas tanggungjawab yg sangat besar, menjaga orang tuanya & dua anak yatim (anak saudara beliau) dan sekarang membantu orang ramai tanpa hiraukan apa sahaja halangan.

Tak ada apa pun dari sy sendiri, memamg dia layak dapat penghargaan. Rezeki orang baik SubhanaAllah. Semoga abg viva terus dimewahkan rezeki Amin”

 

Sumber: Sha Hasan

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*