Aliff Aziz Mara Ke Pusingan Suku Akhir Gegar Vaganza Kelapan, Sekali Ini Reaksi Isterinya Bella Astillah

Meraih markah kedua tertinggi pada konsert mingguan ketujuh musim kelapan program realiti, Gegar Vaganza (GV8) pada Ahad memboleh kan penyanyi kelahiran singapura iaitu Aliff Aziz 30 mara ke pusingan suku akhir.

Aliff yang sering terkait dengan kontr0versi dan 4ksi n4kal, mula berubah dengan mendalami agama dan menyertai kumpulan Tabligh.

Bella Astillah yang juga isteri kepada Aliff Aziz Berkongsi perasaan gembira di laman Instagramnya, kerana Aliff mara ke minggu suku akhir GV8.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by B E L L A A S T I L L A H (@bellaastillah)

Aliff dan Bella telah diijabkabulkan pada 9 september 2016 dan dikurniakan seorang cahaya mata lelaki, namun telah bercer4i pada 16 mei 2021 dan kembali rujuk pada 26 April tahun lalu kerana Bella h4mil anak kedua.

Ketika artikel ini ditulis, perkongsian ini telah mendapat 73.100 likes dan pelbagai komen dari netizen yang rata-rata terharu dan mengucapkan tahniah kepada Aliff Aziz kerana mara ke peringkat seterusnya.

Komen Netizen:

Bella Astillah atau nama sebenarnya Dayang Nabellah Awang Astillah selamat melahirkan cahaya mata perempuan yang diberi nama Ara Aderanna.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber :IG BELLA ASTILAH

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*