Sehari selepas suami m4ut tersep1t tayar kontena… baIu luah rasa rindu, jiwa kosong – “Abang rehat ye… I love you Danial Imran”

INS1DEN kemal4ngan m4ut melibatkan sebuah lori kontena dan motosikal yang mer4gut ny4wa penunggangnya pada pagi Jumaat, benar-benar mervntun jiwa warg4net.

Dalam ins1den yang berlaku sekitar pukul 8 pagi di Jalan Sungai Buloh menghala Damansara Damai, mangsa, Danial Imran Kamarolzaman, 31, disahkan men1nggal dunia di lok4si kej4dian ak1bat tersep1t di bahagian tayar belakang lori kontena berkenaan.

Perkongsian b4lu Allahy4rham, Emylia Shazlin, yang meluahkan rasa sed1ih di atas pemerg1an suaminya menerusi Instagram Story, turut membuatkan netizen sayu.

“Sayang rindu abang…. ya Allah.

“Dah takde senyum awak, dah takde dah gelak awak. Semua dah takde. Kosong jiwa saya sekarang.

“Abang rehat ye. Tunggu sayang nanti. Kita jumpa dekat sana. I love you Danial Imran, suamiku,” tulisnya.

Salah satu hantaran Emylia pada Instagram Story miliknya.

Menerusi beberapa hantaran di medium sama, wanita berkenaan turut memuat naik gambar kenangannya bersama suami, selain ucapan takz1ah daripada kenalan mereka di atas berita duka tersebut.

Menurut Emylia, suaminya dikebvmikan sekitar pukul 1.20 pagi Sabtu di Tanah Perkvburan Islam Sungai Plong, Sungai Buloh, Selangor.

 

Dah takde senyum awak, dah takde dah gelak awak. Semua dah takde. Kosong jiwa saya sekarang.

EMYLIA SHAZLIN

“Alhamdulillah Allah permudahkan jalan kami menghantarnya buat kali terakhir.

“Terima kasih kepada keluarga dan sahabat-sahabat kami yang banyak membantu dari awal sampai akhir.

“Doakan arw4h suami saya dilapangkan kuburnya, diampunkan dosanya dan ditempatkan dalam kalangan orang soleh,” tulisnya lagi.

Majlis tahlil dan bacaan Yasin untuk Allahy4rham Danial Imran.

Terdahulu, dalam kenyataan Pengarah Jabatan Bomba dan Penyelamat Malaysia (JBPM) Selangor, Norazam Khamis mengenai ins1den tersebut, beliau berkata pihaknya menerima panggilan kecem4san sekitar jam 8.16 pagi, pada Jumaat.

Menurutnya, seramai enam anggota dari Balai Bomba dan Penyelamat (BBP) Sungai Buloh dikejarkan ke lokasi kejadian dan bertindak membawa keluar m4ngsa menggunakan peralatan ‘air lifting bag’ serta bantuan excavator.

Sementara itu Ketua Polis Daerah Petaling Jaya, Asisten Komisioner Mohamad Fakhrudin Abdul Hamid berkata polis sedang mengesan s4ksi kem4langan m4ut tersebut.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : MSTAR

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*