“Hidung Mahal Tuu…,” – [VIDEO] Genap 3 Minggu Berp4ntang, Wanita K3rdil Ded4h Wajah Comel Bayi Sulung

Baru-baru ini, wanita bertvbuh genit, Syakila Norazma­ yang pernah tular di media sosial selamat melahirkan cahaya mata lelaki dipercayai di sebuah hospital di Terengganu.

Wanita yang mesra disapa Yaya itu meluahkan rasa syukur apabila proses kelahiran bayi sulung seberat 2.35 kilogram (kg) itu berjalan dengan lancar.

Terbaharu menerusi laman instagram miliknya, Yaya akhirnya memuat naik wajah comel bayi yang diberi nama Muhammad Ayden Adrian buat tatapan umum.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by @buyaaaa

Ketika artikel ini ditulis, perkongsian tersebut telah mendapat 20.3k tontonan, 4.6k likes dan pelbagai komen dari netizen teruja melihat wajah comelnya selain menitipkan doa agar bayi tersebut membesar jadi seorang anak yang soleh.

Sebelum ini, kisah Yaya menjadi perhatian netizen apabila menyifatkan suaminya yang berusia 20 tahun itu dipuji kerana tidak memandang rupa paras atau keadaan fizikal wanita berkenaan.

Difahamkan, mereka berkenalan menerusi permainan secara dalam talian selepas beberapa bulan mengenali hati budi masing-masing.

Komen netizen:

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber: instagram buyaaa

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*