Netizen PeIik Kenapa Fattah Amin Tak ‘Drive’, Sekali Penjelasan Fazura

Nama pasangan selebriti Fattah Amin dan Nur Fazura tidak usah lagi perlu diperkenalkan. Pasangan ini cukup disayangi dan sering menjadi idola kepada peminat.

Menerusi hantaran di Instagram (IG), Fazura memuat naik rakaman video dirinya menjawab beberapa soa lan daripada Fattah.

Dalam video berdurasi 2 minit 34 saat itu, Fattah, 31, mended4hkan ada netizen yang bertanya kenapa ser ingkali Fazura dilihat memandu kereta?

Ada orang selalu tanya.. Kenapa Faz (nama panggilan) selalu drive? Fattah tu pemalas nak drive ke?

Menjawab soalan itu, pemilik nama Nur Fazura Sharifuddin menafikan d4kwaan suaminya pemalas. Kata usahawan berumur 38 tahun itu, dia akan berasa pening sekiranya duduk di kerusi penumpang. Oleh sebab itu, dia memilih untuk memandu sendiri dan tidak mempunyai pemandu peribadi.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Nur Fazura (@missfazura)

Tak.. the reason why Faz suka drive sebab kalau orang lain drive, Faz akan pening. Sebab itu tak ada orang lain drive, saya pun tak ada driver. Memang saya prefer drive sendiri.

Selain itu, pelakon drama Hero Seorang Cinderella turut menerima soalan tentang ciri-ciri lelaki untuk anak perempuan sulungnya, Nur Fatima Aisya.

Komen Netizen:

Semestinya nak yang terbaik untuk anak. Boyfriend Fatima nanti seorang protective, menyayangi Fatima seadanya bukan sebab apa-apa pun dan beriman.

Terdahulu, Fattah dan Fazura berkahwin pada 27 November 2017 dalam satu majlis tertutup yang diadakan di sebuah hotel di Kuala Lumpur. Hasil perkahwinan tersebut, mereka dikurniakan seorang cahaya mata perempuan pada 2 Oktober 2020.

 

Sumber: Instagram @missfazura

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*