“Anggaran Pendapatan Teratas 7 Artis, Sekali Artis Trakhir Buat Ramai Hairan”

Menerusi satu klip yang dikongsikan oleh seorang netizen mengenai bayaran artis artis terkenal di tanah air. Setiap penyanyi yang mempunyai gaya tersendiri mempunyai pendapatan yang berbeza dan ini ramai mengejutkan para netizen setelah melihat angka angka yang dikongsikan untuk setiap penyanyi tersohor tersebut. Walaupun bekerja sebagai artis seni yang hanya menghiburkan para peminat, pendapatan mereka yang tidak disangka sangka itu menunjukkan bakat dan profesional mereka dipandang ramai tapi para netizen mempersoalkan seorang penyanyi baru yang tersenanrai sebagai artis yang mempunyai anggaran pendapatan teratas dan ini memusykilkan semua.

Difahamkan artis tersebut iaitu Ayda Jebat yang baru beberapa tahun berginjak dalam industri seni sebagai pelakon dan penyanyi itu menjadi bualan ramai apabila nama beliau tersenarai sebagai artis yang mempunyai pendapatan yang agak lumayan berbanding artis artis yang lain. Para netizen membuat spekulasi bahawa beliau hanya bernyanyi untuk mendapat wang semata dan bukan untuk menghiburkan para peminat. Kini beliau yang kini bergelar seorang ibu terus menyepi dari industri seni dan ramai yang menuggu akan kemunculan beliau dan lagu lagu beliau. Para artis yang lain juga banyak menjadi tarikan ramai apabila sukar untuk mendapat kelulusan atas sebab pendapaatan yang terlalu tinggi untuk memanggil mereka menghiburkan pentas namun itu bukan menjadi masalah kerana mereka merupakan artis yang mempunyai bakat yang terseendiri..

Tontonan penuh boleh ditonton di :

 

View this post on Instagram

 

A post shared by DaebaKing (@daebakingz)

Pelbagai komen diberikan seperti :

@jiho:hat lain aq x heran sngt yg aq pliknya ayda jebat hrga mcm x kena ja

@T i t a n s:ayda tu orang nak dengar pun mujur

@ain:Aida jebat tu da knp,, apa lagu dia ada ea?? Ke ak yg tak pernah dengo

@noeyyyy__:omg mcm tak logik anuar zain lagi mahal dpd tokti

@F:Shila amzah pun mahal gak. Pernah minta quotation time tu dia famous kat china

@triple X:dayang paling aktif buat persembahan tu baru full time penyanyi

@Abe War:amuar zain nyanyi mcm syair blh mahal mcm tu

Para artis yang sudah lama berada di industri seni seperti Dato Siti Nurhaliza selayaknya mendapat anggaran pendapatan sebegitu rupa kerana beliau merupakn ikon negara dengan suara beliau yang tidak ditandingi oleh mana man artis setakat ini. Setiap lagu yang dibawa oleh beliau mempunyai makna yang tersendiri dan setiap lagu yang didondangkan oleh beliau sering menjadi tumpuan. Walalupun beliau kini sudah bergelar ibu kepada dua orang anak, kekuatan suara beliau masih kukuh dan beliau sering menyanyi di laman sosial beliau dan baru baru ini beliau dilantik sebagai juri Bigstage bagi musim 2022.

 

 

Sumber : Tiktok dan Instagram..

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*