“Terima Kasih Setia Di Sisi Sewaktu Straight Dan Bengkok. Zamani Teringin Nak Jadi Ayah, Namun…”

Hampir 1,500 orang yang memenuhi Dewan Plenary, Pu$at K0nvensyen Kuala Lumpur demi Zamani yang mengadakan konsert Slam Muncul Lagi.

Selepas tertanggvh dua kali ak1bat pandemk c0vid-19, akhirnya konsert yang dirancang kumpulan ini berjalan lncar.

Terh4ru Sokongan Peminat

Terh4ru dengan sokongan yang tidak pernah putu$ daripada peminatnya, Zamani yang mempunyai ma$alah tvlang belakang melengkvng atau $kiliosis, dia tetap meluna$kan janj1 dengan mengg4gahkan dirinya untuk berdiri dan sesekali duduk.

“Terima kasih setia bersama saya, dalam keadaan $traight atau bengk0k (merujuk keadaan ke$ihatan). Anda masih kekal meny0kong kami. Semoga anda semua pulang dengan kenangan manis,” demikian ucapan Zamani yang mewakili Kumpulan Slam.

Penyanyi berusia 51 Tahun ini mendendangkan lagu wajib ‘dil4yan’ kepada ribuan pengunjung antaranya Biarkannya, Buat Seorang Kekasih, Manisnya Rindu, Rindiani, Tak Mungkin Berpaling, Nur Kasih, Maria Mariana, Kembali Merindu, Suratan, Biarkan Ia Pergi dan Kembali Terjalin.

Selain Zamani, Slam turut diangg0tai oleh Shah selaku ketua kumpulan juga pemain gitar utama, Ajak (gitar kedua), Lili (bass), Man (dram) dan Eddie (keyboard).

Nyanyi Duet Bersama Ratu Rock Ella

Sebelum menutup tirai persembahan konsert malam tersebut,  Zamani memanggil Ratu Rock Negara iaitu Ella naik ke atas pentas untuk sama-sama menyanyi.

Konsert tersebut turut meninggalkan momen indah buat Kumpulan ini dengan kehadiran Tengku Permaisuri Selangor, Tengku Permaisuri Norashikin Abdul Rahman dan juga Menteri Belia dan Sukan, Datuk Seri Ahmad Faizal Azumu.

Inginkan Cahaya Mata

Mengulas mengenai sisi peribadinya sebagai seorang suami, Zamani yang  mendirikan rumahtangga lebih dua tahun reda dengan ketentuan Ilahi masih belum dikurniakan cahaya mata.

Bagaimanapun, penyanyi berusia 50 tahun itu mengharapkan doa peminat agar dirinya dan isteri berpeluang menimang cahaya mata suatu masa nanti.

“Saya masih mencuba, tetapi buat masa ini, masih belum ada rezeki lagi.

Saya berkahwin pada usia yang agak lambat, jadi, apapun doakan saya mendapat baby ‘junior’ suatu hari nanti,” katanya lagi.

Jual Nasi Udang Manila Secara Online

Dia  kini turut menceburi perniagaan Nasi Udang Manila secara atas talian sejak beberapa bulan lalu untuk mencari pendapatan tambahan.

Tidak malu berbuat demikian, Zamani tidak kisah apa pandangan orang kerana tujuan utamanya ialah memanfaatkan peluang sementara namanya masih dikenali.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : MR

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*