Bila Ada Yang Tidak Percaya! Iqbal Kongsi Vide0 Tukar Lampin & Mandikan Ziyad, Peminat Mula Banjiri Komen

Sebut saja usahawan terkenal Iqbal Zulkefli pasti ramai yang mengenalinya. Baru-baru ini hasrat untuk memiliki anak angkat telah pun tertunai apabila dia telah  berkongsi berita gembira tersebut menerusi sebuah posting video di laman Instagram.

Peserta Gegar Vaganza musim kelapan (GV8) itu berjanji akan menjaga anak angkat sepenuh masa termasuk memandikan, menukar lampin dan memberi susu walaupun terpaksa menjalani rutin harian yang padat tanpa pembantu.

Bayi diambil berusia 7 hari itu telah diberi nama Ahmad Ziyad yang  dilahirkan pada 23 April 2022 bersamaan 22 Ramadan dengan berat 2.95 kilogram.

Menerusi video yang dimuatnaik dilaman instagram, Iqbal kelihatan begitu cekap untuk menjaga bay1 itu apabila dia sendiri yang mengurusnya anak tersebut  dengan memandikan serta menukar lampin.

“Dia juga berkata, dia masih lagi tidak bersedia mengambil ‘baby sitter’ oleh kerana kurang yakin dan saya mahu Ahmad Ziyad dapat kasih sayang sepenuhnya dari air tangannya sendiri. Ini kali pertama saya menjaga bayi sepenuh masa seawal lahir dari kandungan”.

LULUSKAH SAYA MANDIKAN & TUKAR LAMPIN ZIYAD?

Ada yang tidak percaya saya jaga sendiri Ahmad Ziyad. Saya tidak bersedia ambil ‘baby sitter’ oleh kerana kurang yakin dan saya mahu Ahmad Ziyad dapat kasih sayang sepenuhnya dari air tangan saya sendiri. Ini kali pertama saya menjaga bayi sepenuh masa seawal lahir dari kandungan.

Saya faham bagaimana jika kewangan tidak teguh, membesarkan bayi sangat mencabar kerana susu, lampin dan pakaian. Waktu tidur juga sudah tidak normal. Tahniah kepada ibu-ibu di luar sana, saya kagumi ketabahan dan kehebatan mendewasakan seorang manusia.

Macam mana komen saya sebagai lelaki bujang apabila menjadi ayah, sudah luluskah untuk kali pertama belajar?

Meninjau dalam ruangan komen, rata-rata pengikutnya telah memberi pendapat yang tersendiri kepada pelantun lagu Hujan itu.

KOMEN NETIZEN :

 

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber:IG ahmadiqbalzulkefli

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*