“Kalah Anak Raja” Hantaran RM400K, Majlis Kahwin Suku Suluk Di Sabah Buat Ramai Ternganga

Seperti pa$angan lain, setiap orang berkeinginanan untuk melangsungkan sebuah majlis perkahwinan mengikut bayangan dan angan-angan sendiri.

Maklumlah, bak kata orang, kahwin cuma sekali. Kalau ada rezeki lebih, ada yang memilih untuk berhabis wang ringgit demi merealisasikan sebuah perkahwinan idaman.

Semalam, tvlar vide0 di media s0sial mengena1 majlis perkahwinan mewah seorang wanita dipercayai menerima wang hantaran majlis perkahwinan sebanyak RM400,000.

Difahamkan, pa$angan mempelai dikenali sebagai Madam Ila dan Fau Zie adalah daripada suku kaum Suluk yang melangsungkan hari bersejarah mereka dipercayai di Sandakan, Sabah baru-baru ini.

Video:

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Berita_viral22 (@berita_viral22)

Sejak semalam, kisah perkahwinan mewah bak anak raja dari kayangan itu menjadi bualan. Bukan sahaja tentang k0s membuat dek0rasi majlis, malahan jumlah hantaran bernilai RM400 ribu juga menjadi bvalan ramai sehingga ke hari ini.

 

Ibarat berpadanan dengan belanja keseluruhan, acara itu ternampak sangat mewah ditambah dengan kehadiran ramai tetamu yang memeriahkan majlis.

Bukan hanya satu majlis, usahawan tudung borong itu mengadakan beberapa sesi acara seperti pertunangan, malam berinai, pernikahan dan resepsi dengan menggayakan pelbagai persalinan rekaan eksklusif.

Meninjau ke ruangan komen, video tersebut meraih hampir setengah juta tontonan 1,510 komen netizen yang sudah semestinya terg4mam apabila melihat majlis perkahwinan mewah tersebut. Artis pun k4lah!

Komen:

 

Sumber: TikTok penglipur69

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*